شرایط بازگرداندن کالا

زمان بازگشت کالا ۲۴ ساعت از زمان تحویل کالا(برای شهرستان، شروع ۲۴ ساعت از زمان تحویل قطعه توسط مجموعه ارسال کننده محاسبه میشود(پست، تیپاکس، اتوبوس رانی و…))

سلامت فیزیکی کالا: سلامت جعبه (جعبه مثل روزاول باشد)، روی ماشین نصب نشده باشد، عدم شکستگی روی قطعه، کثیف یا روغنی نبودن قطعه،تغییر شکلی که منجربه خارج شدن قطعه از حالت نوو فابریک شود.

براي تمامی قطعات برقی، پس از فروش ،امکان مرجوعی وجود ندارند.

قطعات خریداری شده باید توسط مکانیک متخصص تعویض گردد. در صورت عدم تسلط تعمیرکار هیچگونه مسئولیتی بر عهده شركت اورجینال یدک نمیباشد.

لطفا قبل از هر اقدامی جهت بازگرداندن كالابا بخش پشتیبانی یدک یارتماس حاصل فرمایید.

در صورت نصب برچسب و یا نوشتن توضیحات، آدرس و یا هرمورد دیگر بروی جعبه یا خود قطعه، مرجوع کالا امکان پذیر نباشد.

آسیب های ناشی از حمل و نقل باید طی ۲۴ ساعتکاری پس از تحویل سفارش به متخصص مربوطه دربخش پشتیبانی اورجینال یدک اطلاع داده شود و قطعه آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی از ادارهپست، تیپاکس، باربری یا اتوبوس رانی به متخصص مجموعه اورجینال وایر تحویل داده شود.

نحوه ارسال کالا مرجوعی

قبل از هر اقدام با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید.

حتما هنگام دریافت قطعه در صورت معیوب بودن عکس و فیلم از شرایط آن گرفته شود.

از ارسال کالا بدون هماهنگی با مجموعه جداخودداری شود

برای ارسال کالای مرجوعی ،باید حتما قطعه به صورتی بسته بندی شود که، جعبه آن دست نخوردهمانده و از حالت اولیه خارج نشود.

هنگام ارسال باید تمامی قطعات جانبی داخل جعبه(مثل گیره، خار و …) به همراه قطعه اصلی ارسال شود.

از چسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس و … برویجعبه اصلی قطعه و یا پاره و مخدوش کردن آن خودداري شود كه در اين صورت امکان استفاده از ضمانت بازگشت قطعه از بینخواهد رفت.

در صورت معیوب بودن قطعه، پس از دریافت قطعه وکارشناسی آن توسط متخصصین اورجینال یدک ، ارسال قطعه جدید امکان پذیر خواهد بود.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • SKU
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • ابزارک
  • ابعاد
  • اطلاعات تکمیلی
Click outside to hide the comparison bar
مقایسه
نام قطعه مورد نظر؟